[Csaladtortenet 2] Marosvásárhely

Nagy-Vajda Domokos nagydomi at yahoo.com
2015. Már. 11., Sze, 00:42:55 CET

Kedves Edit,
Úgy tudom, hogy a marosvásárhelyi állami levéltárba került az iskola teljes anyaga, elég tekintélyes gyűjtemény, több, mint ötszáz levéltári egységet számlál. Szerintem biztosan megtalálnád az iskolai anyakönyveket és a tanárokról is találsz infót. Cím: Krizantém (Crizantemelor) utca 8. sz.Ha pedig Budapesten kutatnál, akkor figyelmedbe ajánlanám a Schwartz Jakab gépészmérnök-iskolaigazgató által szerkesztett iskolai értesítőket, amelyek évkönyvszerűen jelentek meg, minden tanévben. Az országos Széchenyi Könyvtárban megtalálható és kutatható: http://nektar.oszk.hu/en/manifestation/2925095 de az is elképzelhető, hogy még másutt is van belőle. A Maros megyei könyvtárban 1895 utántól (vagys az iskola működésének negyedik évétől kezdve) vannak meg ezek az értesítők, valamikor jövő hét végén lesz arra utam, ha addig nem jársz szerencsével és ha gondolod, szívesen belenézek és ha van ilyen lista benne, akkor fotózhatok belőle...
Publikáció a Maros megyei könyvtárban
  A levéltárba sajnos nem tudok menni, ott előre ki kell kérni az anyagot, csak délelőtt lehet kutatni és hétközben dolgozom.
Üdvözlettel:
Nagy-V. Domi