[Csaladtortenet 2] FindMyPast kedvezményes előfizetés - ha valakit érdekel

Nagy-Vajda Domokos nagydomi at yahoo.com
2015. Már. 15., V, 16:12:26 CET

Kedves lista,
A FindMyPast angol nyelvű genealógiai forrásportál (gondolom) reklámakció keretén belül egy 1 hónapra szóló kedvezményes ajánlattal hozakodott elő: 1 hónapra 1 $ az előfizetés - ami amúgy 19,99 $ lenne - ez 94%-os kedvezményt jelent. Az ajánlat 2015. márc. 19., PM 11:59-ig érvényes (ha jól számoltam, ez magyar idő szerint márc. 18., AM 05:59). Persze idejében le kell majd mondani, hogy ne hosszabbítsa automatikusan 20$-ért a hónap letelte után és  ne terhelje a bankkártyánkat. :)Elmúlt hétvégén ingyenes hozzáférést biztosítottak, sok jó dologra találtam - ezek egy része meg lett volna a mormonoknál is, de volt adat, ami csak itt volt elérhető.Magyar(országi) vonatkozású anyag kevés, viszont Egyesült Államok, Írország, Kanada, Ausztrália, Egyesült Királyság annál több - emigrációt kutatók számára kincsesbánya.Kutathatók az országtól függően: Népszámlálási ívek, hadtörténeti adatok, anyakönyvi bejegyzések, bevándorlási / honosítási bejegyzések, újságcikkek, fotók, stb.
És itt a hivatkozás: https://www.findmypast.com/pay?promocode=MARCHOFFER  Eredményes kutatást:

Nagy-Vajda Domi