[Csaladtortenet 2] "Petőfi Sándor származása és czímere"

Babcsányi István babcsanyi.istvan at humanoperator.hu
2015. Már. 16., H, 00:15:59 CET

Evangélikusok voltak mind, csak felekezeti anyakönyvezés híján szerepelnek a
helyi rk. anyakönyvben. A későbbi gyermekek egyrészt már nem Rákoscsabán
születtek, másrészt, lehet, hogy II. József türelmi rendelete folytán őket
már az evangélikus egyház anyakönyvezte, az ev. anyakönyvek pedig nincsenek
indexelve.
A Petrovics-Salkovics házaspár többi gyermekét lásd pl. a következő írásban:
http://zengen.hu/images/petrovics.pdf
A cikkből kiderül, hogy Rákoscsabán 1773.04.10-én született egy ötödik
gyermek is, György, ám az indexelő olyan rútul elbánt a bejegyzéssel, hogy
művészet megtalálni:
https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:X26R-VVY