[Csaladtortenet 2] "Petőfi Sándor származása és czímere"

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2015. Már. 16., H, 15:41:21 CET

Kedves István de Rakovszky!
Fel kellene végre adnod a "mindenki által üldözött volt a mi nemesi
családunk" filozófiát, és akkor talán normálisabb kontaktust tudnál
kialakítani itt a listán is, mindenkivel. Másrészt, ki kell néha látni a
Rakovszkyakból is, más családok felé, itt arra értem, hogy neked mindenről
a TE őseid jutnak eszedbe (ami szép), de az nálam pl. betette a kaput, hogy
Petőfi félrelépett nagyapja is ősapád volt. Vagyis valahol az egyensúlyt
kellene megtalálnod a családtörténet-kutatás és a saját családod között,
kinek érdemei persze elvitathatatlanok. Érted miről írok?
Bocs, ezt igazából magánba szántam, de talán nem baj, ha kimegy listára.
NJ

2015. március 16. 15:18 "István (Stephan) de Rakovszky" írta, <