[Csaladtortenet 2] nem ide szántam eredetileg

bussanyi bela bussabussa44fentike at freemail.hu
2015. Már. 18., Sze, 07:50:37 CET

      Kedves Gábor ! Egész nyugodtan le drótos tótohat !
   Én harcolok az olyanokkal akik kérdőre vonnak miért vannak lenézve ! A tót feleségem kérdőre von amikor azt hallja a tv-ben !" Ez úgykellett neki mint üveges tótnak a hanyat esés !" Vagy" neki ment mint tót az anyjának !"Olyankor elviccelem a dolgot . . .
     Akkor jön egy sláv nevü Rakovsky aki megmagyarázza ,hogy az Ö ősei tojózgatták Sándor női felmenőitt és innét a lángész ! Talán ha irogatott volna slovákul aminek a nyelvtana nemvolt még kialakulva mire vitte volna ?
   Aki a témához hozzátenne valamit legyenszives tegye magánban ne célozgasson a témára és ne tegye nyilvánosan ! Sz. Gy.-nek nemtudom mi az a "leteutonoztak "Erőszakkal 48-ban sem mentünk sokra ! Azóta is nemnagyon szívlelnek a körülvavő országok ! Végül mindenkinek igaza van , a legnagyobb magyarnak is !
                      Fele tót és fele horvát  . . . üdvözletem !