[Csaladtortenet 2] Kérdés

Páli István oregpali at t-online.hu
2015. Már. 21., Szo, 05:51:58 CET

Kedves Attila! A Kecskemét város Halálozási  Polgári Anyakönyvei lapozhatók
az interneten. 1895-1913-ig itt:
https://familysearch.org/search/image/index#uri=https%3A%2F%2Ffamilysearch.o
rg%2Frecapi%2Fsord%2Fwaypoint%2F929B-YWL%3A40678301%2C106350901%3Fcc%3D14524
60

Itt találsz Heisz Györgyöt. Talán szerencséd lesz:
https://familysearch.org/search/record/results?count=20&query=%2Bgivenname%3
AGy%C3%B6rgy~%20%2Bsurname%3AHeisz~%20%2Brecord_country%3AHungary
Üdv.: Pista