[Csaladtortenet 2] hasonlo kutatasi terulet (Buzsak, Tamasi kornyeke)?

Peter Kerekes peter.kerekes at freemail.hu
2015. Már. 21., Szo, 09:20:29 CET

Tisztelt LIstatarsak!

En is uj vagyok meg, 37 eves, szinten informatikus, es Ausztriaban elek
a csaladommal. Mar tobb, mint egy eve kutatom a csaladom, es a felesegem
csaladjanak eredetet.

Olyasvalakiket keresek, akit kutatnak Buzsakon (elsosorban a Babina
csaladot), illetve akik Szolosgyorok, Balatonbereny, es Nagyszokoly
kornyeken keresnek.

Gondoltam megoszthatnank egymassal amink van, hatha ezzel elorebb
tudnank jutni.

Ha esetleg lenne olyan kutatotars, akinel ez stimmel, kerem privatban
keressen meg, es megosztok vele konkret csaladokat/neveket!

Koszonettel:
KP

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.