[Csaladtortenet 2] kérdés

Sillye Gábor gsillye at gmail.com
2015. Már. 22., V, 18:22:43 CET

Sziasztok!

Nekem meg nyolc J

Azaz ezzel nem azt akarom mondani, hogy nekem mindegy, hanem, hogy 8 ilyen lapom maradt fenn nagyapám öccsétől, Hönsch Emiltől, aki evangélikus pap volt,

s így az 1700-as évek elejéig megvan az anyai nagyszülők (HÖNSCH) családfája.

Nagy segítség az ilyen, az biztos:

http://gsillye.no-ip.org/ftp/Csalad/Honsch_csaladfa_by_Emil_bacsi.htm

Jól látható, hogy a számozás segítségével könnyen olvasható a családfa.

A családfa 2-es és 3-as kockájában nagyszüleim találhatók.

Üdv.

Gábor