[Csaladtortenet 2] Fwd: [MACSE: 12498] Micsoda félreértés!!!

Tamás Horváth holanyht at gmail.com
2015. Már. 23., H, 15:07:36 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Tamás Horváth <holanyht at gmail.com>
Dátum: 2015. március 23. 7:26
Tárgy: Re: [MACSE: 12498] Micsoda félreértés!!!
Címzett: Bocsor László <l.bocsor at gmx.de>

Kedves Társak !

 Én azt nem tudom, hogy Magyarországon ez hogy történt, de Ausztriában igen.
  1938-ban Hitler bevonulása után mindenkinek dédszülőkig bezáróan be
kellett
szerezni a születési és házasság anyakönyv alapján kiállított igazolásokat.
Magyar származásúak révén az anyakönyvet vezető plébános állította ki német
nyelven, iktatva, érdekes módon alá sem írta, pecsét is hiányzik róla. Ezt
be kellett vinni az előljáróságra, ahol rögzítették és nyilvántartásba
vették. Az igazolásokat visszaadták. Ebből kaptam fénymásolatot az osztrák
rokonoktól.

   Én is furcsállom, hogy a mindig precíz németek ilyen egyszerűen
megoldották, pedig ott már akkor komoly volt a helyzet.

                                                   Üdv:  Horváth Tamás

Kedves válaszoló, illetve félrebeszélő társaink!