[Csaladtortenet 2] Hősök arcképcsarnoka

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2015. Már. 26., Cs, 11:26:09 CET

Sziasztok!
Biztos mindenki ismeri a www.hadisir.hu honlapot, így most csak a
korrektségükre és gyorsaságukra szeretném felhívni a figyelmet. 2. vh-s
hősi halott nagybátyám arcképét tetettem fel és adatait az adatbázisukba.
Csak egy emailt kell írni nekik a hadisir at hm.gov.hu címre, beküldeni a
fotót (arcképet) és minden egyéb rendelkezésre álló dokumentumot, ha van.
(Mondjuk nekem megvolt a veszteségkartonom, amit a HM HIM-től kértem ki
korábban.) A honlapot a HM Társadalmi Kapcsolatok Háborús és Kegyeleti
Főosztálya működteti. Kovács Géza ügyintéző nagyon készséges volt,
hivatalos válaszlevelet is kaptam az egészről, sőt utána néztek az
adatoknak, de sajnos többet ők sem tudtak kideríteni. (Nagybátyám
ismeretlen helyen és időben szovjet hadifogolytáborban halt meg. Szóval,
éljetek a lehetőséggel. Ja, mindez egy hét alatt lezajlott!
NJ
UI: Adatbázisokban csak úgy tudunk kutatni, ha abban adatok is vannak. Ez
rajtunk (is) múlik.