[Csaladtortenet 2] keresztnév

Bíró Márta mobima1 at gmail.com
2015. Már. 26., Cs, 11:27:40 CET

Kedves Béla

Korábban tényleg nekem válaszoltál és meg is fogadtam a tanácsot, igy ma
már mindkét változatot Mártonnak jegyeztem fel. Ettől függetlenül a kétféle
írás létezik, és ez nem olvasási probléma, mert a tisztán olvasható
bejegyzéseknél is kétféfe írásódot használtak a Márton névre - legalábbis
az általam kutatott anyakönyvekben, ugyanazon községben -  Martinus és
Marting. Ami változik az a bejegyző pap személye :)
Az nekem továbbra is zavaró, hogy ha nem találok halotti bejegyzést, bizony
azonos keresztnévvel a családfámban két gyerek is szerepel.
Talán a jövőbeni kutatás majd ezt is megoldja.
Üdvözlettel
Márta

2015. március 26. 9:02 "István (Stephan) de Rakovszky" írta, <