[Csaladtortenet 2] Csaladkonyv - Kakasd?

Amrein Ilona amrein.ilona at freemail.hu
2015. Már. 26., Cs, 19:11:03 CET

Kedves Péter!

Nem jelent meg hivatalosan, gyakorlatilag a szerző nyomtatta ki és köttette be, ha valakinek kellett. Úgy tudom, hogy már meghalt
Ő a szerző:
http://www.swp.de/ulm/lokales/alb_donau/Ein-Langenauer-als-Ehrenbuerger-von-Kakasd;art4299,990061
http://www.volgysegportal.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=2985&Itemid=87
A családját kellene megkeresni, hátha nekik van még a könyvből, amit eladnak.

Üdv
Ilona