[Csaladtortenet 2] Nógrád megyei levéltár

jszeman at gmail.hu jszeman at gmail.hu
2015. Már. 28., Szo, 11:01:31 CET

> Kedves Tagok!
>
> Több mint 6 honapja írtam a levéltárba egy nemesi igazolás ügyében.
> Akkor azt írták hogy zárva lesznek mert költöznek és legalább 6
> hónapig nem lesznek nyitva.
> A honlapunkon nem láttam erről semmi jegyzést és újra írtam nekik hogy
> mikor lesznek nyitva de nem kaptam választ. Valaki tudd erről valami
> hírt vagy segítséget adni az infó felnézésében.
> Köszönöm.

A következő választ kaptam erre a kérdésre, remélem mielőbb
használhatjuk a felújított levéltárat.

Kedves Józsi!

Megkaptam az érdeklődő soraidat, pillanatnyilag annyit tudok mondani,
hogy legyenek türelemmel a kutatók, amint mi is is többet tudunk, időben
fogjuk tájékoztatni az érdeklődőket, figyelni kell a honlapunkat.

A munkálatok nemcsak az építkezésből állnak, hanem a sok szakhatósági
(tűzoltóság, stb.) engedélyek megszerzése és nem beszélve a
visszaköltözés nagy munkájáról.

Újbóli megértésedet kérve, kívánok további szépeket.

Üdvözlettel:

Galcsik Zsolt