[Csaladtortenet 2] Szeged Alsóváros

Kurucsai Pál kurucsai at gmail.com
2015. Már. 30., H, 19:59:20 CEST

3. köteteEgy kis adalék a szegedi anyakönyvekhez a mellékletben, melyet a
"Migráció és kutatás a Duna-Tisza közén" I. kötetéből szkenneltem ki. Ebben
a témában leveleztünk Wéber Gyurival közösen úgy a belvárosi plébániával,
mint a megyei levéltárral, de egyiknek se voltak érdemi információi.

Hogy az alsóvárosiban található anyakönyvben milyen időszakok szerepelnek,
nem tudom, de a belvárosiban az alábbiak:

Belvárosiban:

1. kötet
Kereszteltek 1713-1719
Házassági 1711-1719

2.kötet (katonai)
Házassági 1714-1743
Halotti 1728-1746
Keresztelési 1716-1746

3.kötet
Keresztelési 1719-1736

4.kötet
Keresztelési 1719-1720
Keresztelési 1737-1751

2015. március 29. 3:10 Babcsányi István írta, <