[Csaladtortenet 2] főrangú családok kihalása

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2015. Már. 31., K, 13:35:43 CEST

Kedves Mindnyájan!

Másodfokú rokonságról jut eszembe, láttam egy beszélgetést Czeizel
Endrével a tv-ben tavaly talán, és a családon belüli házasságról esett
szó.
Első fokú unokatestvér házasság esetén  a 25 ezer génpárból 1000
ugyanaz a hibás génpár öröklődik, ebben az esetben beteg gyermek
születik, de másod unokatestvér házasságnál már jóval kisebb a
kockázat.

Üdv, Zsolt!