[Csaladtortenet 2] [Off] Teszt

"István (Stephan) de Rakovszky" r.istvan.moegling at rakovszky.eu
2015. Május. 6., Sze, 10:27:51 CEST

A német Telekom-nak köszönhetően több napig nem volt internetem  és telefonom.
Ugyanis Egy hibrid (LTR+DSL) (Magenta zuhause hybrid S) hozzáférést ajánlottak,
mivel a "világ végére" nem éri meg nekik a gyorsabb vonalas internetet
felgyorsítani .
A megrendelésbe még egy két extra fizetős dolgot is betettek átrázási próbaként.
Mikor megláttam és lemondtam a nem-megrendelteket, akkor az egész megrendelést
storníroztás és újra beadták úgíy ahogy az eredetileg kértem. Persze az
átállítási dátumot is későbbre tették.
Amikor át kellett volna állítaniuk, egyszerűen az átállítási dátumot eltolták
két héttel, május 29.-ére.
Aznap úgy csinálták az átállítást, hogy egyszerűen ellehetetlenítették a DSL-t,
amit csak tegnap tettek megint használhatóvá. DE csak telefon számára.
A Hibrid router nem működik rendesen. Ha a DSL kábel be van kötve a routerbe,
akkor egyes oldalakat egyáltalán nem tudok letölteni.
Ha kiveszem a DSL kábelt akkor az LTE-vel hibátlanul működik.
Ha a DSL kábelt a régi routerbe kötöm be, és a PC-hez azt kapcsolom, akkor a
DSL-lel is hibátlanul működik az intenet, csak jóval lassabban.
Így most a hibrid routerrel vagyok az interneten, a régit pedig telefonálásra
használom.
Magyarországgal ellentétben, itt nem olyan gyors az internet. nincs 3 MB/s
hozzáférés, csak 100Mb/s, bár a magyar Telekom a német leányvállalata.
Azt hiszem otthon a kormány jobban erőlteti a gyors internetet, mint itt a
német, bedig ez egy EUs kötelezettség.

Azért írtam le ezt ilyen részletesen, mert egyrészt esetleg mások is hasonlóan
járnak a hibrid internettel, és tudják, miképp lehet áthidalni a problémát;
másrészt, hogy lássátok, hogy itt Németországban sem mennek olyan símán a
dolgok, mint gondolnánk.

Üdv.
István