[Csaladtortenet 2] 32. honvéd gyalogezred

Ferencné Szabó g.husineni at gmail.com
2015. Május. 11., H, 23:21:53 CEST

Kedves Gyula!

Nem is tudom eléggé megköszönni,hogy ilyen remek hírekkel
szolgáltál nekem.Hát nem gondoltam volna erre a megfejtésre.De azt
hiszem ,másokat is tévűtra vitt,hogy a pap sem tudott olyan nagyon
 jól olvasni.Remek hír még hozzá,hogy annyi mindent meg lehet tudni a
harcok helyszínéről.Ez valami csodálatos,az nem ,hogy elesett a
nagybátyám,de hogy végre meg van a helyszín,ez nagyon jó.A halotti
bejegyzésben Gergelyi János van,de az olasz anyakönyvben Gergelyi  István.
Lehet,hogy ez is elírás.Még egy bánatom van,nem tudom jól kinagyítani a
fényképalbumot,pedig szívesen megnézném,kik vannak név szerint
megemlítve.No,de nem telhetetlenkedek,beérem ezzel a nagyszerű
eredményekkel.Nagyon köszönöm kedves Gyula a segítségedet,így már a keresés
is könnyebben megy,ha még valamire kíváncsi vagyok!
Köszönettel és üdvözlettel:Husi

2015. május 11. 22:34 "Hegedüs Gyula (családtörténet)" írta, <