[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Familienforschung 2015/16

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2015. Május. 12., K, 19:47:00 CEST

Kedves Kutatók!

Márciustól tagja lettem a németek fő családfakutató egyesületének a
Computergenealogie Egyesületnek. A jövőben negyedévenként nemcsak meg
fogom kapni az újságukat, hanem mint új tagnak megküldték az évkönyvüket
is a Familienforschung 2015/16 egy példányát.

http://wiki-de.genealogy.net/Magazin_Familienforschung

Ez egy cc 200 oldalas hihetetlen sok információt tartalmazó újság, sok a
kutatáshoz nélkülözhetetlen, elsősorban német (osztrák) nyelvterületre
vonatkozó cikkel, internetes címmel. Mellékeltek az újsághoz egy CD-t
is, ahol szinte az összes forgalomba lévő családfakutató program
megtalálható, azok adataival, próbaverzióikkal. Mivel az év elején az
újságot Németországban már megvásároltam így ezt a nekem felesleges
példányt szívesen átadom az első érdeklődőnek.(ára 9,80 EUR).

üdvözlettel,

Hunyady Laci