[Csaladtortenet 2] Levéltár - lánglilliom utca - változás?

Agnes Belik agi_belik at yahoo.fr
2015. Május. 13., Sze, 15:12:40 CEST

Kedves Lista,

Aki volt mostanság a lánglilliom utcában az meg tudná nekem mondani, hogy
történt-e változás a mikrofilmkikérés mikéntjében/értelmében tekintettel a
digitalizálásra?
Jövő héten mennék és nem tudom eldönteni, hogy most hogy beállítottak egy
rakás számítógépet hogy is van ez? Vagy elkerülte valami a figyelmemet.
Maradtak a mikrofilmolvasók és a számítógép csak opcionális, ha épp
kutatónál van a film ami kéne?
Nálam a digitalizálásnak akkor van értelme, ha otthon tudom kutatni, nem ha
ugyanúgy el kelll menni a levéltárba
Köszönöm, Bélik Ági