[Csaladtortenet 2] Levéltár - lánglilliom utca - változás?

Páli István oregpali at t-online.hu
2015. Május. 13., Sze, 16:01:09 CEST

Kedves Ági! A magyar állam nem rendelkezik azzal a joggal, hogy a nála
filmen lévő adatokat nyilvánosságra hozza. Ez olyan kérdés, ami miatt sokan
elkezdték a családfa kutatást. A barátom úgy magyarázta: minden családban
vannak elhallgatott dolgok. A körvonalakat szinte mindenki tudja, de nem
beszélnek róla. Azért kezdett el kutatni, hogy a tudottat Ő is megtudja. Ma
hasonló a helyzet az egyházi időszakban készült anyakönyvek adataival. Az
egyik fél az egyház csak magáénak tartja, a másik félnek, aki az adatok
birtokosa semmi köze. Sarkosan ennyi! Üdv.: Pista