[Csaladtortenet 2] Fw: 1848-as honvéd

Horváth Zsolt jfh2 at freemail.hu
2015. Május. 14., Cs, 18:28:48 CEST

Köszönöm az információt! H. Zsolt
----------Eredeti üzenet----------Dátum:2015. május 14., csütörtök, 15:09:44
Feladó:"Horváth Zsolt"
Tárgy:[Csaladtortenet 2] 1848-as honvéd
Címzett:csaladtortenet at levlista.theka.hu
Kedves Kutatótársak! Segítséget szeretnék kérni! Szépapám Horváth Antal tokodi lakos részt vett az 1848/49-es szabadságharcban, és ezért 10 év katonaságra ítélték. Megkerestem a bécsi hadtörténeti irattárat, de az ottani adatok nincsenek digitalizálva, és csak úgy tudnak segíteni, ha tudom mely ezredben volt. Hol lehetne ezt megtudni? Az esztergomi irattárban csak a házassági anyakönyvet találtam meg, de ebben csak a dátum volt, se a születési idők, se a szülök nevei nem voltak megadva, - esküvő a kényszersorozás előtt volt - így, azt sem tudom, hogy a felmenőm, nem esetleg a kényszer katonaság alatt halt meg. Köszönettel: Horváth Zsolt