[Csaladtortenet 2] Címer

Matuska Judit judit.matuska at chello.hu
2015. Május. 18., H, 07:16:58 CEST

Kedves Feri,

borzasztóan hálás vagyok azokért az információkért, amiket az előző és az
alábbi üzenetben átküldtél.  Mindig is sejtettem, hogy Lengyelország az
igazi "őshazája" családomnak. Az sch-val írt variációról én is tudtam - ők
valószínűleg leszakadtak és a mai Németországban bárói rangig jutottak.

Nagyon köszönöm a segítséget, csak egy kérdésem maradt: nevetséges vagy nem,
mit jelent az, hogy a szakálas ffi két kezével fogja az oroszlán fülét?
(remélem átmegy a melléklet is).

Üdv. Judit