[Csaladtortenet 2] [MACSE: 12718] Katolikus nyilvántartás

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2015. Május. 21., Cs, 06:04:36 CEST

Kedves Magdolna,

1828-tol, ha jol tudom, keszultek masodpeldanyok.
Fejer megyebol sok olyan telepules van mikrofilmezve, ahol a
masodpeldanyokrol potoltak hianyzo idoszakokat, mert az eredeti valamiert
(megsemmisult, rossz allapotu, egyeb) hianyzott.
Zamolyi plebania talan a legautentikusabb partner a kerdes
megvalaszolasaban, hivd oket. Ha ok nem tudjak, akkor valoszinu senki...
(Esetleg a teruletileg illetekes egyhazmegyei vagy puspoki leveltar tudhat
meg valamit, de naluk leginkabb a masodpeldanyokat szoktak orizni)

Udv
Krisztian

Sent from mobile phone