[Csaladtortenet 2] Tiszaföldvár rk. akvek?

Janos Bogardi . Radix janos at bogardi.com
2015. Május. 21., Cs, 18:31:13 CEST

A RadixHub-hoz annakidején feldolgoztam az 1877-es Dvorzsák-féle
helységnévtárat:
http://www.radixhub.com/radixhub/gazetteers/1877
- itt a megyénkénti listákban az oszlopok rendezhetőek is. Igaz,
kissé kezdetlegesen, az oszlopok nevére kattintva. Ehhez csináltam egy
térképes megjelenítést is, de bugos volt akkoriban, nem lett nyilvános.
Mára pedig az akkor használt térképverziót a Google már nem támogatja...

Az 1840-es évekre jól használható r. katolikus/görögkatolikus
vonatkozásban (de feltünteti más egyházak esetén is az egyházközségeket):
http://kt.lib.pte.hu/konyvtar/kt06010901/index.html
A helységenkénti mutató itt kezdődik:
http://kt.lib.pte.hu/konyvtar/kt06010901/0_0_2_co_1329.html
Tisza-Földv. a mutatóban:
http://kt.lib.pte.hu/konyvtar/kt06010901/0_0_2_co_1415.html
és Czibakháza alatt:
http://kt.lib.pte.hu/konyvtar/kt06010901/0_0_2_co_997.html
Jelmagyarázat:
http://kt.lib.pte.hu/konyvtar/kt06010901/0_0_1_pg_2.html

Ez ugye latinul van, de nem nehéz rajta eligazodni. Ha valakinek olyan
kedve lenne, csinálhatna hozzá használati útmutatót :)

Üdv:

B. János