[Csaladtortenet 2] Tiszakécske, Alpár

Janos Bogardi . Radix janos at bogardi.com
2015. Május. 21., Cs, 22:10:01 CEST

Viszont az Universalis schematismus nem az anyakönyvekkel kapcsolatos
évszámokat tünteti fel, hanem a plébánia létrehozásának/újraindításának
idejét hozza:
http://kt.lib.pte.hu/cgi-bin/kt.cgi?konyvtar/kt06010901/0_0_2_co_997.html
- Alpár: 1760-ban hozták létre
- Új-Kécske: 1743-ban nyitották újra (azt hiszem ezt takarja a "rest."
rövidítés)

A plébánia és az anyakönyvek indulása persze történet egyszerre is.
Sőt, lehet, hogy ez az általános (nem tudom).

Üdv:

B. János

On Thu, May 21, 2015 9:38 pm, Benke Zoltán wrote:
> Kedves János!
>
> Köszönjük szépen, ezt a könyvet nem ismertem.
>
> Érdekesség számomra, hogy Tiszalpárnál az elsõ anyakönyveket 1760-ra
> datálja, míg a mormonok le tudták fényképezni 1740-tõl kezdõdõen.
>
> Valamint ez a második forrás, ahol Tiszakécske esetén az elsõ anyakönyvet
> 1743-tõl kezdve írja, míg úgy tudom csak 1760-tól található a MOl-ban és
> a plébánián se tudnak az elsõ anyakönyvrõl.
> Azt hiszem felírhatjuk az elveszett anyakönyvek sorába...........
<nyissz>
> Üdv
> Zoli

<nyissz>