[Csaladtortenet 2] FS-C újabb verzió

dr Zana János Janos.Zana at t-online.hu
2015. Május. 23., Szo, 12:51:49 CEST

2015.05.21. 10:10 keltezéssel, Dr. Hatvany Béla Csaba írta:
> Az FS-C jelenlegi 3.0.L verziója teljesen független az MS Excel programtól:
> a program nem követeli az Excel jelenlétét a gépen. Az összefoglalót a
> program Excel 97-2003 formátumba írja. Ezért, ha a felhasználó gépén nincs
> Excel telepítve, célszerű az ingyenes OpenOffice vagy LibreOffice programot
> a gépre telepíteni és az xls kiterjesztésű állományokat ezzel a programmal

Köszönet érte. Ezúttal Windows 7 és Office 2010 alatt is működik.

Érdekesség, hogy nem töltöttem le újabb adatokat az FS-ről, hanem a
decemberi táblázatokon dolgoztam, és meglepetésemre cirill betűs nevekre
is bukkantam. Ez azt jelenti, hogy a hasonló nevek keresése már más
betűkészlettel (kódlappal) is működik.

Aktuálisan a Mojzsisovics családról van szó, amely Szlovákia és
Lengyelország (mai) határvidékéről származik.

Üdvözlet és köszönet!   János