[Csaladtortenet 2] Schwartz-ok felesegei - latin segitseg/kiolvasas

Peter Kerekes peter.kerekes at freemail.hu
2015. Május. 26., K, 22:43:16 CEST

Keedves Listatagok!

Segitseget szeretnek kerni: csatoltam 3db hazassagi bejegyzest, mindehol
valamelyik Schwartz a ferj, viszon a felesegek neveinek kiolvasasaval
gondom akadt (foleg a csaladneveket illetoen).
Ha valaki kozuletek tudna segiteni, nagyon halas lennek.

(kivancsi lennek az esetleges plusz jelentesekre is a nevek elott/utan,
ami segitsegemre lehet, pl: szarmazasi hely, stb.. - az ozveggyel
tisztaban vagyok, de hatha mas hasznos is talalhato ott, amit a
szegenyes latin tudasommal nem birok megfejteni:-)))

Koszonettel:
Kerekes Péter

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.