[Csaladtortenet 2] még egy levél :)

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2015. Május. 31., V, 10:53:34 CEST

Nekem alap esetben nem okoz problémát a sok email kitörlése.

Egy hét után már rá kellett szánnom 30-60 percet is igaz... De a levelek azonnali elolvasása, válogatása is elvenné ezt az időt.
Outlook expresset használok, amiben kedvemre törölgetek, úgyis megmarad a gmail webws felületén minden, ha esetleg később valamire rá akrok keresni.

Pedig a facebookról a nagyon találó elnevezésű "Amatőr családfakutatás minden mennyiségben" csoportra is fel vagyok iratkozva.
Aki szintén fel van, az tudja, ez mivel jár :))

üdv: Előd