[Csaladtortenet 2] 20151101:érdeklődés és üdv

Gonda József Attila dodyg at citromail.hu
2015. Nov. 1., V, 07:07:03 CET

Üdv mindenkinek! :)

 Bocs és elnézést, de ez az első levelem ide, eddig csak olvasgattam a beérkezett üzeneteket.
Mostanra viszont eljutottam odáig, hogy legyen konkrét kérdésem is. :)

 Azt szeretném kérdezni, először, hogy a Nógrád megyei Szécsényben van-e bárkinek bármilyen "ismeretsége"?
Gondolok itt tényleg BÁRMIRE...
Arra is pl, hogy ha jól olvasom, létezik valamiféle temetői parcella elérhetőség, valami névkeresés is talán, ilyesmi... :)

 Azután az is érdekelne, hogy ha Erdélyben szeretnék "kutakodni", már hogy így levélben, volna-e bármilyen lehetőség, ha ismerem a várost?
Talán Kolozsvár, ha jól emlékszem, de ennek is most kezdtem el utánajárogatni... :)

 Illetve, bár talán ezzel kellett volna kezdenem:
a kispesti temetőben kezdenék, vagyis hát kezdek kis "turizást", de nem találtam EDDIG olyan lehetőséget, ami onlány...
Létezik valami, ahonnan adatokat lehet kérni?
Tehát ha mivel nincs onlány része, akkor beballagok a temetőbe, és mondjuk van ott valami iroda, akkor ott adnak nekem bármilyen infót?
Ugyanis egyenlőre onnan indulnék, bár a rokonom, akit keresek,
egy
már "újrahasznosított" parcellában volt...
Lehetséges, hogy így is tudnak majd mondani, ill ugye, hogy adnak-e ki infót...

 És lenne még egy kérdésem:
kell-e valamilyen "igazolvány" ahhoz, hogy kutakodhassak??
Ha jól tudom, valamilyen korhatáros korlát van, vagyis hogy talán 20 évesnél fiatalabb adatot nem adnak ki, vagy valami ilyesmi, de régebbi adatot kaphatok?

 Mindenkinek-bárkinek előre is köszi a választ, és tényleg elnézést, ha ezek mind triviális kérdések lennének, de ebben a témában nagyon-nagyon kezdő vagyok... :)
További sok sikert és szerencsét, sikeres kutatásokat, jó egészséget:

Dody
:)
/Gonda József Attila/

Citromail.hu levelezőrendszerből küldve