[Csaladtortenet 2] Szombathely halottak napi ajándéka

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2015. Nov. 1., V, 07:12:29 CET

Kedves Gyuri!
Lehet, hogy feltöltés alatt van még a rendszer, mert több fotó helyénél is
ez szerepel. Nagyobb hiba, és lehet, hogy a Te keresésed is itt fulladt
kudarcba, hogy a házastársaknak (többnyire) csak az asszonynevét közlik,
melynek oka, hogy nem a fotókról írták le a neveket, hanem a náluk lévő
nyilvántartásokból. (Pl. az oladi temetőben nyugvó nagymamám "Németh
Jánosné ???? Anna" néven fut, vagyis aki intézte náluk a temetést, nem
tudta, hogy Csejtei a családneve - ez egyébként ott a síron.) A műholdas
helymeghatározás sem az igazi, mert van, hogy a takaró növényzet miatt
semmit sem látni, a térkép jobb lett volna, viszont pozitívum, hogy a
parcellaszám minden esetben szerepel. Örüljünk ennek is!
NJ