[Csaladtortenet 2] Kecskemét Szentháromság temető

t cs cst.levlista at gmail.com
2015. Nov. 2., H, 14:03:23 CET

Kedves Boglárka!

Kecskemét, Szentháromság temető ügyben fejlemény van :)

A gondnok: Szekér Zoltán 20/344 - 7203

Nagyon rendes, kedves, most beszéltem vele. Ma épp szabadságon van, de
egyéb napokon szívesen áll rendelkezésre. Annyit így is elmondott, hogy
nyilvántartás az 1954 - 1964 között odatemetettekről szinte teljes
egészében megvan. Korábban elhunytakról nem biztos hogy sikerül
informálódni, ha megadjuk neki a nevet és a temetés idejét, meg tudja nézni
mi maradt meg.

A temető amúgy elég nehezen bejárható, elhagyatott, mindent befut, ellep a
borostyán. A sírok nagy része földbe süppedt, a többi is épp hogy
halmosodik. Sírkövek alig vannak, ha igen, akkor nehezen olvashatók,
dülöngélnek. Viszont nagyon hangulatos az egész hely, festői. Nekem
csodaszép :)

Üdv: Erika