[Csaladtortenet 2] elakadtam

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2015. Nov. 12., Cs, 10:17:08 CET

Kedves Kutatótársak!
Néhány régebbi család esetén teljesen elakadtam. A netes adatbázisokat átrágtam, Nagy Iván és társait úgy szintén. Szluha könyveiben még van hiányosságom, bár az engem érdeklő családokról úgy veszem észre, hogy nem igen ír.

Az alábbi családoknál akadtam el:
potyi (patyi, paghi, Patty) károly-paty, károlypataki és vasvári Károlyi család 1539-1700
porpáci Porpáczy 1600-1790
Septey-Söptey 1592-1755
Jugovits alias Miskey 1656-1730
Uki 1542-ig
Perneszi 1590-ig
Fáy 1590-1633
széplaki és tárnoki Botka 1548-ig.
szentbalázsi Szele 1450-1562
szentgyörgyvölgyi Csupor 1622-1780
Sankfalvi 1282-1440
Thelekessy-Szentjakabi Pethő 1590/1600-ig.

Ők leginkább Dunántúli családok.

Azt kérném, hogy csak olyanok írjanak, akik a fenti idővallumon belül tud információval szolgálni.

Más:
Kérdezném, hogy jár e valaki gyakrabban a Kaposvári Levéltárba. Ha igen, kérem szóljon nekem. Ükszüleim családjának anyaga a Kaposvári Levéltárban van letéve. Sajnos én nem tudok eljutni nyitva tartás alatt Kaposvárra. A neten megvan a fondjegyzék és én már abból ki is jegyzeteltem, hogy mibe kellene bele nézni. Sokat segítene, aki ezekbe bele tudna pillantani.

A segítséget előre is köszönve
Üdvözlettel
Aurél