[Csaladtortenet 2] Kérdés

Tibor Russu-Bors russuborstibor at gmail.com
2015. Nov. 16., H, 21:10:02 CET

Balogh Judit: Politikaformáló székely főemberek II. Rákóczi György
Erdélyében:

"A Mikes család tagjai is azok közé tartoztak, akik Bethlen Gábor uralma
alatt jelentős rangemelkedést könyvelhettek el. Mikes Zsigmond többször
volt Bethlen portai követe, aki hűségéért 1626-ban jelentős birtokokat
kapott, ugyanis Szalánczy György családjának fiú ágon történt kihalása után
megszerezte annak zágoni jószágait."