[Csaladtortenet 2] Debreceni halotti anyakönyvek.

Tunde Gyurko gyurkot at gmail.com
2015. Nov. 19., Cs, 14:48:50 CET

Sziasztok!
Talán elég nagy város, hogy több kerülete legyen, ne csak Budapestnek
legyenek kerületei :). Egyébként Miskolcnak is anyakönyvi szempontból
vannak kerületei.
Debrecen anno három falu (Boldogasszonyfalva, Szentlászlófalva és
Debreczun) egyesülésével létrejött település, de ennek nem sok köze van
ehhez a kerületekhez.

Gyurkó Tünde