[Csaladtortenet 2] üveglemez

bussanyi bela bussabussa44fentike at freemail.hu
2015. Nov. 21., Szo, 07:58:31 CET

       Gyors rövid válasz : Kedves András legjobb fényképészhez fordúlni .A hoszabik válasz : Feltételezem az üveglemez képeslap nagyságú , ami az 50-es években megszünt és sikfilmekkel helyettesítették . Kellett hozzá egy nagyító gép mely olyan másfélméter magos volt !Ebbe a film beletevődöt , átvilágítódott és beélesítés után , fotopapírra leexponálódott . Utána jött az előhívó , rögzítő , képmosás , szárítás .    Most talán a nagyító volna a fontos . . . mért ha a beélesített képet levetítenének egy fehér papírra , telefonnal lelehet fotózni !      Ez az én verzióm ! üdvözletem B.B Tornaljárol .