[Csaladtortenet 2] üveglemez fénykép

Ábel András abelandras at gmail.com
2015. Nov. 21., Szo, 22:03:48 CET

Kedves Listatársak!

Csak úgy záporoztak a segítségemre siető levelek, amiért nagyon hálás
vagyok Nektek!
A legtöbben a kép fényképezőgéppel történő fotózását ajánlották, ehhez van
egy részletes útmutató ezen az oldalon:
http://www.onlinefototanfolyam.hu/aktualis-cikkek/uvegnegativrol-fenykep-keszitese/14621/

Kipróbáltam a Szabolcs által javasolt érmés technikát és sokkal jobb
eredményt kaptam, mint a hagyományos, "mezei" szkenneléssel. A különbség
érzékeltetéséül szolgáljon a mellékelt kép. Bal oldalon az első
próbálkozásom, jobb oldalon a második.
A második melléklet pedig az egész kép. 1929-ben készült.

Még egyszer köszönöm a sok segítséget!

Üdv: András