[Csaladtortenet 2] osztrák nemesi család leszármazottai - valaki?

sarimail at t-online.hu sarimail at t-online.hu
2015. Nov. 23., H, 12:22:28 CET

  Kedves Krisztián!

Az én apai családfámban (ns Horváth) található Mária Lujza
(Napóleon felesége) dédunokája, hg Montenuovo Ferdinánd, aki br
Solymosy Ilonát vette feleségül. Solymosy Ilonának a nagyanyja volt
Horváth-lány.
Leírás, adatok, képek megtalálhatóak a honlapomon:
nagygeresdiHorvathok[1]
HORVATHSARI43.uw.hu/
Mivel a családfa elég nagy terjedelmű, eligazodás végett:
                                 Montenuovo család a
Sági III. ágban található
                                 az én leszármazásom a
Sági II. ágban található.
Nem hiszem, hogy tudnék velük kommunikálni, mivel németül nem tudok.
Üdv, Verner Sári

Idézet (Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com>):

> T. Listalakók,
>
> keresek olyan személyeket, akik osztrák "régi" nemesi családok
> leszármazottai, vagy olyan családoké, akik ilyen családokhoz
köthetők. A
> német ADAC Reisemagazin szeretne riportot készíteni egy ilyen
> magyarországon élő személlyel.
>
> Ha közületek van valaki, vagy ismerősi körötökben, kérem,
jelezzétek.