[Csaladtortenet 2] Nemesi felmenők

Berci Tóth toberci at gmail.com
2015. Nov. 23., H, 20:17:02 CET

Tisztelt Lista!

Nekem Zala megyéből Gébártról (közvetlen Zalaegerszeg mellett) vannak
nemesi felmenőim a Dozmati Horváth család. Esetleg akad itt olyan akinek
szerepelnek hasonló felmenői, vagy netán valaki tud róluk információkat?
Egyébként még szeretnék erről a családról több dolgot megtudni, hallatom a
Nemesi családokat jóval régebb óta jegyeznek fel róluk dolgokat, esetleg
tudnék címert is keresni hozzájuk? Nem tudom hogy álljak hozzá, milyen
anyagokban kezdjek el kutakodni utánuk?

Tudnátok tanácsokat adni? Köszönöm előre is!

Üdv. Tóth Berci