[Csaladtortenet 2] hasonló helyzet

bussanyi bela bussabussa44fentike at freemail.hu
2015. Nov. 24., K, 08:26:29 CET

     Kedves Tóth Berci én is hasonló helyzetben vagyok és neaggy isten összehozni a dolgot ! A melléklettel igazolom , h.üknagyapám annyja Benczúr Mária !    Lesténből származik , szülei :Jaszenová-iak  Árva megye - Dolný Kubín -i járás !     Valahol olvastam , h. Benczúr Gyula felmenőinek gyökerei is ide vezetnek ! Majd egy neves slovák író aki nevet változtatott  Benczúr Mátyásból lett Dr.Martin Kukučin (állítólag nemkedvelte a magyarságot )           Abban biztos vagyok , h. felvan dolgozva a Benczúr családfa slovák és magyar oldalról , csakhát nem látogatható csak valakiknek !  Kívánok sok türelmet és örömet a kereséshez !                                                        üdvözletem B.Béla Tornaljáról .