[Csaladtortenet 2] Gergelyi

Ferencné Szabó g.husineni at gmail.com
2015. Nov. 25., Sze, 12:42:29 CET

Kedves  Listatársak!

Segítségeteket kérném!Keresem Gergelyi Veronika  halálát.
Azt tudom,hogy 1890.feb.8.-án született,Baktán.Anyja neve,ha igaz:Forgó
Rozál,apja:Gergelyi Márton.Házasságot kötött:Koós Jánossal:1907-ben,aki
gazdasági cseléd,és 1881.május 16.-án született,talán Egerben.
Aztán ez a lány valójában az esküvője napján,vagy közvetlenül utána való
napokban,megszökött valakivel Amerikába.Nagy merész volt,ha egyedül
ment,mert 17 évesen nem hiszem ,hogy egyedül ment ki.Amerikában találtam
egy házasságkötést:Abraham Colnic-kal 1921,feb:17-én.Aztán innentől kezdve
nyoma veszett.Ha valki tudna ebben segíteni,esetleg elküldeni a linket,az
oldalt,hogy hol keressem,nagyon megköszönném.

Köszönettel és tisztelettel:Husi