[Csaladtortenet 2] Segítség kellene katonai ügyekben.

Sándor Polereczki polesinya at gmail.com
2015. Nov. 26., Cs, 12:22:41 CET

Tisztelt Listatagok!

Segítséget szeretnék kérni a képeken látható katonák rangjelzéseinek
értelmezésében. Ezek alapján beazonosítható, hogy melyik hadtestnél, vagy
alakulatnál szolgáltak? Arra gondoltam, hogyha megvan a hadtest, akkor
talán van egy lista is, hogy kiket  soroztak oda be és honnan. Hogy kik
vannak a képeken, sajnos nem tudom, a Nagymamám fényképei között találtam
és már sajnos nem tudom megkérdezni tőle, hogy kik ők. Lehet hogy nem is
rokon, bár akkor nem értem, miért voltak a mamámnál.
Esetleg valami ötlet, hogy ez ügyben kivel kellene felvennem a kapcsolatot?

Annyi biztos, hogy a dédapám Jeszeni János, szerepel a háborús veszteségi
listán.

Jeszenyi János, Infst.,k.u.LIR.Nr.30,6.Komp., Ungarn, Pest, Bócsa, 1887;
verw.

Ez is érdekelne, hogy mit takar.

Előre is köszönöm a segítséget.
Üdvözlettel:
Polereczki Sándor

Ui.: A képeket külön küldöm, mert túl nagyok.