[Csaladtortenet 2] Bigámia a XIX században

Viertl Béla bela.viertl at freemail.hu
2015. Okt. 1., Cs, 16:04:03 CEST

Kedves lista!kb 2 éve kérdeztelek benneteket erről az ügyről, azóta sok mindennel előbbre jutottam és írtam egy kis összefoglalót Göttig János megrendezett haláláról, párhuzamos házasságairól. Ha regényíró lennék, biztos érdekesebben fogalmaznék, de talán nektek is tetszik majd ez a kis szines jelenet a régmúltból.És hogy kérdezzek is valamit - a szövegben található [5] esküvői bejegyzésben mi lehet Reisinger Katalin apjának foglalkozása - "füsüs mester"?KöszönettelViertl Béla ui remélem pdf tényleg átmegy...