[Csaladtortenet 2] Vác rk. anykönyv?

Boglárka Keppinger keppingerb at gmail.com
2015. Okt. 5., H, 11:21:30 CEST

Köszönöm, ez sokat segíthet!

Közben a Levéltár honlapja segítségével részben megvilágosodtam: Vác
alsóváros  (Szt. Miklós Pléb.)= Vácszentmiklós,
Vác felsőváros (Szt. Mihály pléb.) = Vácszentmihály

Firtling család után kutatok, az Arcanum-on találtam egy feljegyzést
1795-ben Vácról költözött Kecskemétre Firtling Károly
kékfestőmester(szépanyám nagyapja).

Ha tud valaki segíteni, vagy találkozott Firtlingekkel, kérem írjon!

Köszönöm! Boglárka