[Csaladtortenet 2] Erdélyi családkönyvek

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2015. Okt. 5., H, 18:06:11 CEST

Kedves Gyuri!

Mellékelek egy pár lapot a kézdivásárhelyi családkönyvből.
Szerintem az, hogy megadtam hol készült családkönyv és az kinél vehető meg
CD formában (Ezzel a Kocs Jancsinak is jót tennénk.)  az legalább annyit
érő info, mint ahogy megadtuk a könyv forma címét! Ennél több infot
jelenleg nem tudsz megadni. Még akkor is nehéz lenne, ha kézbe vennéd!
Milyen adatra gondoltál még?

Amennyiben valaki vállalkozik arra, hogy csfa programban feldolgozza, akkor
lesz belőle online, kereshető adattár. Akkor tudható meg esetleg a készítés
idő-intervalluma. Erre való utalás az előlapon nincs!
Ha így felkerül, akkor legalább azt lehet tudni, hogy hol készült.

Üdv
Ildi