[Csaladtortenet 2] Thaly Kálmán: Kuruckori okmánygyűjteménye

Nyitrai István nyitraid at freemail.hu
2015. Okt. 5., H, 21:23:03 CEST

 Kedves Levelezőtársak! Az OSZK Kézirattárában található a tárgyi gyűjtemény. Volt szerencsém belenézni és elámultam  a sok névtől. Ezért gondoltam, hogy felhívom a figyelmeteket rá. Aki e korban keres őst, családtagot, ne mulassza el a kutatását. Egyébként rendkívül terjedelmes anyagról van szó, 32 kötet. Egyszerre két kötetet lehet kikérni. A jelzete: Fol. Hung. 1389Sajnos a katalógus online elérhetőségére nem találtam rá. De tőlem ügyesebbek biztosan előtudják varázsolni. Sok szerencsét a kutatáshoz: Nyitrai István