[Csaladtortenet 2] Környe

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2015. Okt. 7., Sze, 11:43:15 CEST

Kedves József!

A környei katolikus anyakönyvben az alábbi házassági bejegyzést találtam

1926.szeptember 26-án házasságot kötött

Kisfaludy Mihály Vince 26 éves gazdász Kisfaludy Mihály és + Huber Mária
fia és
Szabó Gizella 22 éves református hajadon Szabó Antal és Szabó Erzsébet
lánya, aki Nagykikindán született és Debrecenben lakott.

Kisfaludy Mihály Vince halálával a környei anyakönyvekben nem találkoztam.
Az UB bejegyzés nem tudom mit takar. Lehet, hogy a dátumot elírták,
kutatási tapasztalataim szerint ez többször előfordult.

Ennyit tudtam segíteni.

Üdv.
A Éva