[Csaladtortenet 2] Encsencs református 1910 után

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2015. Okt. 11., V, 12:08:37 CEST

Kedves Teréz!

Sajnos a Nyíregyházi Levéltárban az államiak közül csak a halotti
anyakönyvek kutathatóak, de egyenesági leszármazottnak (vagy 2 tanús
meghatalmazással) és csak hónap nap birtokában keresik ki az adatokat...
(holott törvényileg az 1910-es házasság még megnézhető lenne)

1910-es házassági pedig állami anyakönyvből lenne jó, mert ott alap esetben
minda a 4 szülő megvan, az egyháziban nem biztos.
De az "adatvédelmi" törvény miatt egyelőre marad az encsencsi lelkész úr
jóindulata.

(morgás: Biztos nagyon jó szegény adatoknak, hogy ennyire védik őket.....
Én nem szeretnék adat lenni...)

üdv: Szabó Előd

Kedves Listatársak!

Szeretnék ötletet kérni. Több mint egy éve vettem fel a kapcsolatot az
*encsencsi *református pappal. 1910-es esketési adatot, és utána következő
keresztelési adatokat szerettem volna megtudni. Az ígétetekkel sajnos már
megtelt a padlás. Az volna a kérdésem, hova fordulhatnék?

Köszönettel:
Császárné Teréz