[Csaladtortenet 2] Mikrofilmek kutatási lehetősége napjainkban

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2015. Okt. 12., H, 14:36:28 CEST

Kedves Mindenki!

A gondom az, hogy a megyei levéltár 1 órányi távolság oda és ugyanannyi
vissza, a városi levéltár pedig 10 perc. A napi 2 órás utazgatás nem túl
vonzó lehetőség az én koromban.
De úgy kell nekem, minek kezdek bele olyan munkába, amihez nincsenek meg
igazán a feltételek. Az egyház nem adja, az állam / nemzeti / pedig nem
könnyíti meg az adatokhoz való hozzáférést.
Lehet, hogy mégis a patschwork  klubot kellett volna választanom?  De mit
csináljak,  nem vagyok olyan varrogatós típus.

Üdv.
A Éva