[Csaladtortenet 2] Szeged, Vörös János

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2015. Okt. 12., H, 20:31:55 CEST

Kedves Lista!
Továbbra is kutatom Szegeden Vörös János személyét. Egyszer már kaptam vele
kapcsolatban segítséget listáról. Most szükségem lenne a születési idejére.
Azt tudom, hogy legalább egy - Éva nevű - gyermeke volt, a felesége  -
talán - Marika.
A Belvárosban, a Püspök u. 6. sz. alatt laktak, és erős becsléssel Vörös
János 1998-2000 táján hunyhatott el nagyjából 80 évesen. Vagyis nagy
saccolással 1920 körül születhetett. (De nem tudom hol, nem biztos, hogy
Szegeden!)
A neten elérhető szegedi temetői adatbázisban egyetlen olyan személyt
találtam, aki megfelelhet, *1915; +1994. De a szoftver nem visz el a
sírig,, s így bizonytalan, hogy őt találtam-e meg.
Vörös János biztosan tiszthelyettes volt a Horthy seregben, volt pár évet
szovjet hadifogságban, eredetileg talán pék végzettséggel. A fogságból
hazatérve a szegedi Műtéttani Intézetben kisegítő volt, innen emelték ki, s
lett az első szegedi kardiotechnikus a helyi szívsebszeten.
Jó lenne a lányát megtalálni: ismertek egy Vörös Évát Szegeden?
A halotti anyakönyve nyilván kutatási tilalom alá esik, születési helyét
pedig nem ismerem (de egyébként sem biztos, hogy eltelt azóta 100 év!)

Szerintetek mit lehet kihozni ennyi adatból
ól?
üdv:
gy.