[Csaladtortenet 2] Bíró Gizella

Nádasdy Gábor wapotechnik at satrax.hu
2015. Okt. 15., Cs, 12:26:13 CEST

Tisztelt levelező társak. A következőben szeretném kérni  a segítségeteket.

Keresem Bíró Gizellát, Moravecz Károlynét, aki dédnagyanyám. Azt tudom, hogy
1871 február 13-án Szikszón született Bíró Antal lelkész és Körösi Erzsébet
gyermekeként. A család később Derecskére került.

Férje Moravecz Károly lelkész tanító volt Hódmezővásárhely puszták egyik
iskolájában. Korán meghalt, 1898-tól Derecskén élt tovább két gyermekével.
(Moravecz Károly, Moravecz Vilma).Életútjuk pontosan ismert.

Ami a problémám, hogy Derecskei halotti anyakönyveket végig néztem, nem
akadtam a nyomára. Abban kérnék  segítséget, hogy Bíró Gizella dédnagyanyám
Derecskéről hova került, hol halt meg, hol van eltemetve stb.

Nádasdy Gábor